Rejtetthely

Friss topikok

  • joseph1947: új-mexico,usa,santa fe, lorettói képolnában,1877-81 között épült 2x360 fokban körbeforduló,f... (2010.09.14. 19:24) Csigalépcső a Hungária felüljárónál
  • Zsolt520 (Kovács Zsotza Zsolt): Köszi a postot,Daggy! Én 'anno 15 évet húztam le az egykori Csepeli Fémműben...amikor van egy kis... (2010.03.27. 19:25) Csepel Művek

Szobortisztítás

2009.12.18. 09:11 | Daggy | Szólj hozzá!

Novemberben valaki/valakik szarral telekenték a Petőfi-hídnál található Roma Holokauszt emlékműve. 29-én a tilos rádió szervezésében letakarították. Most decemberben ismét bekenték. 17-én már én is elmentem, és fotóztam egy párat. Nem sokat tudtam, mert lemerült a gépem.

képek tiloshír

A bejegyzés trackback címe:

https://rejtetthely.blog.hu/api/trackback/id/tr91627676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása