Rejtetthely

Friss topikok

  • joseph1947: új-mexico,usa,santa fe, lorettói képolnában,1877-81 között épült 2x360 fokban körbeforduló,f... (2010.09.14. 19:24) Csigalépcső a Hungária felüljárónál
  • Zsolt520 (Kovács Zsotza Zsolt): Köszi a postot,Daggy! Én 'anno 15 évet húztam le az egykori Csepeli Fémműben...amikor van egy kis... (2010.03.27. 19:25) Csepel Művek

Csigalépcső a Hungária felüljárónál

2009.09.07. 17:05 | Daggy | 1 komment

Címkék: csigalépcső

Ez az első bejegyzésem, s arra gondoltam, azzal kezdeném a blogom, ami elindította bennem, hogy csináljak egy ilyen oldalt. Ez egy különleges csigalápcső,

amiről itt olvastam.

  

 

 

Így hát én is megkerestem. A Fővárosi Nagycirkusz és a Vidámpark mellett egy kis utcán kell bemenni.


Csigalépcső nagyobb térképen való megjelenítése

Aztán jobbra-balra-jobbra kell menni végig a Vidámpark kerítése mellett.

Ezután kiérünk egy nagyobb betonos részre, a Vidámpark mögé. Itt van egy raktár s egy kicsit odébb, ott a lépcső. 

Ez a két csigalépcső azért különleges mert csak két ponton van felfogatva, alul s felül. Maga a lépcső meg csak úgy lóg a levegőben. Ritka az ilyen megvalósítás, én ilyet még nem láttam itt Pesten, nem is értem, egy ilyen eldugott helyen ahol csupa kosz minden, s tényleg egy árva lélek se jár erre, itt egy ilyet csináltak. Tényleg érdemes megnézni, felfedezni.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rejtetthely.blog.hu/api/trackback/id/tr351366232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

joseph1947 2010.09.14. 19:24:56

új-mexico,usa,santa fe, lorettói képolnában,1877-81 között épült 2x360 fokban körbeforduló,fából,alátámasztás nélkül egy csodás csigalépcső,mely önállóan mai napig áll,javítás nélkűl.
szebb mint a városligeti beton,sok más helyen is van ilyen,csak jól kell tudni keresni csigalépcső témában.(;---D)
süti beállítások módosítása