Rejtetthely

Friss topikok

  • joseph1947: új-mexico,usa,santa fe, lorettói képolnában,1877-81 között épült 2x360 fokban körbeforduló,f... (2010.09.14. 19:24) Csigalépcső a Hungária felüljárónál
  • Zsolt520 (Kovács Zsotza Zsolt): Köszi a postot,Daggy! Én 'anno 15 évet húztam le az egykori Csepeli Fémműben...amikor van egy kis... (2010.03.27. 19:25) Csepel Művek

Rákosrendező - Istvánteleki főműhely környéke

2009.09.09. 19:44 | Daggy | Szólj hozzá!

Címkék: rákosrendező

A minap elmentem Újpesten található Istvánteleki Főműhelyhez, amely egykor a lelgfontosabb vasút javító telep volt. Az 1900-as évek elején nyitották meg. Na de most nem is igazán erről szól a bejegyzés, mert nem mentem be (azt majd később), hanem a környéket jártam kőrbe. Simán be lehet menni, semmi kapu vagy ilyesmi.


Istvántelek nagyobb térképen való megjelenítése

Balra beton fal,

bent pedig a javító telep. Egy kicsit tovább mentem s ott volt egy vonatbejárat, ahol a "beteg" vonatok tudnak be- s a "gyógyultak" kijönni.

Ezután tovább mentem, át a sinen, fel a egy kis dombon. Itt egy kisebb felüljárót találtam, alattam jópár vágány, erre elég forgalmas, így kb 5 percenként elmegy egy vonat s innen jól be is lehet látni a telepre. Aztán mentem tovább, itt már egy egész nagy szabad terület van.

Mint a képeken is látszik a fű le van vágva, gondolom, akkor ez a terület is a MÁV-é. Ezt a területet jártam kőrbe. S innen akár 4 kerületbe is el lehet jutni, mert itt van a IV. XIV. s a XV. kerület határa.

A képekre kattintva a többi kép.

A bejegyzés trackback címe:

https://rejtetthely.blog.hu/api/trackback/id/tr631366580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása